Obserwatorzy

niedziela, 1 listopada 2015

Hello! Witamy!!!

Hello! 

Witamy! 



Od czego by tu zacząć... Może na początek się przywitamy :)??? Na imię mi Justyna a ten przystojniak koło mnie to Robert,mój narzeczony!

Jesteśmy parą od blisko roku, Ci co nas znają a wierzę że znajdzie się tu kilku naszych Feacebookowych znajomych którzy zawitają do nas wiedzą że oboje jesteśmy pozytywną parą z wspólnymi pasjami. Jedną z nich jest rower.... tym właśnie zaraził mnie Robert, wcześniej moja wiedza i zapał ograniczał się do tego że rower raz w życiu dostaje się na komunię i jeździ się na nim póki się nie wyrośnie z owego jednośladu.... nic bardziej mylnego !  Ale o tym może potem...


W naszym życiu poza rowerami jest dużo dobrej muzyki, kina jak i dobrej kuchni... co postaram się Wam tu przemycić.


OK! Więc nie będę Was zanudzać :) Zapraszam do naszego świata!



2 komentarze:

  1. Ja już jestem zarażona Waszą pasją i mam nadzieję że zarazicie mnie swoim blogiem:):) wchodzę w to na własne ryzyko i wiem że na tą ''zaraze'' szczepionki brak:) ''piszta''Kochani piszta-czekam na wpisy i pozdrawiam Was Zielone Ufoludki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolcia cieszy mnie to niezmiernie mam nadzieję że podołamy!

    OdpowiedzUsuń