Obserwatorzy

środa, 11 listopada 2015

FOTOGRAFICZNIE czyli bez zbędnego gadania....!

Mam dziś dla Was tylko kilka słów...oto kilka najfajniejszych fotek z naszych wypadów :) Postaram się Wam pokazać cały nasz rowerowy rok :)



Moja pierwsza wyprawa.
Pierwsze 10km jeszcze na starym rowerze, myślałam że płuca wypluje!

A tu już mój pierwszy wyjazd na moim nowym nabytku!
#specialized









 Mroźna wyprawa nad jezioro!











 Pierwsze wiosenne promienie słońca...

 Długa wyprawa szlakiem Dębu i Paproci po Powiecie Kaliskim





 
A oto kilka fotek z mojej wyprawy życia!
Kalisz-Mikstat-Ostrów Wlkp. i klika mniejszych miejscowości...










Upalny lipcowy wieczór.



 Pałac w Gutowie

 Powrót na bike po urlopie...







 Chełmce morderczy podjazd x2



 Jesień, jesień ach to Ty...



















 
 
 Oto w skrócie nasz rowerowy rok :)to tylko kilka fotek z naszych wypadów... garstka tego co widzieliśmy, gdzie byliśmy co robiliśmy.
 Czekamy teraz na zimę, oby mniej wietrzną niż obecna pogoda i mroźną!

3 komentarze: